close

Hey!Say!JUMP的Just For You

 

 

 

 

 


君のいない日々が過ぎてくけれど
雖然有這麼多你不在的日子

Any day, anytime いつまでも
但任何一天 任何一刻 不論何時

You're my love
你是我的最愛



ほこり被った壁際のギター
我那被灰塵所覆上的吉他在牆角靜靜躺著


指で弾けば 思い出すのさ 今も
至今仍然是當手指彈奏著時 回憶便不斷湧現


My better days, better days with you
我擁有過最好的日子 那些日子是因我擁有你

 

Everyday I smile for you
每一天我為你微笑

君が隣にいた日々
那些你在我身邊的日子

Every night I cry for you
每一晚我為你哭泣

今も消えはしない
即使現在仍未消失


Everyday I try for you
每一天我嘗試為你

二度と触れられない それでも
即便我已無法再觸碰著你


Every night I shine for you
每一天我為你閃耀著

全ては For you
我所有的一切 都是為你



Anything I do for you
任何時刻我都為你

Everything's for you
任何事物都是為你



君といた日々 戻れないと分かってても
即使我知道和你在一起的那些日子已不再擁有

I don't wanna let you go
我絕不會讓你走

あの日の笑顔が まだ消えずに
那日的微笑臉龐 至今還未消失

 

一人踏み出した New step
一個人踏出的 新的一步

振り返れば Don't know why
如果我回頭了 自己卻不知道為什麼

幼すぎたね Me & You
我們還是太年少輕狂了對吧? 我和你

I wanna be with you
我想要和你在一起

You know I wanna be with you
你知道的 我想要和你



Everyday I smile for you
每一天我為你微笑

僕は大人になったけど
雖然我還未長大成為一個像樣的大人


Every night I cry for you
每一晚我為你哭泣

君はここにいない
你已經不在這裡了阿


Everyday I try for you
每一晚我為你嘗試著

今さら届かない それでも
即便現在仍未傳達給你


Every night I shine for you
每一晚我為你閃耀著

全ては For you
全部的一切都是為你



Once again 君にまた会えるなら
再一次 如果我可以再次遇見你

I'll give you all my love for you(my love for you) for you
我將會把我所有的愛都獻給你

 

Everyday I smile for you
每一天我為你微笑

君が隣にいた日々
那些你在我身旁的日子


Every night I cry for you
每一晚我為你哭泣

今も消えはしない(Never fade away)
至今仍未消失(永不褪去)


Everyday I try for you
每一晚我為你嘗試

二度と触れられない それでも
即便已無法再一次觸碰你


Every night I shine for you
每一晚我為你閃耀

全ては For you
所有的一切都是為你



La La La La La La La...

Anything I do for you Everything is just for you
我做的任何事都是為你 所有的事情都只是為你

Anything I do for you Everything is just for you
我做的任何事都是為你 所有的事物都只是為你

arrow
arrow
    文章標籤
    Hey!Say!JUMP Just For You 歌詞
    全站熱搜

    藍櫻雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()